Eva Kuering, stavas nästan som evakuering.


Käraste, underbaraste, bästa Kajsa. Du anar inte hur mycket jag saknar det här. Störda söndagskvällar i Nallens lägenhet, tittades på hitta nemo. Eller innebandy på Masen med Pellas och gänget. Eller sista april, eller marknan, eller CCW, eller bara allt. Ibland kommer det bara upp en massa störda minnen i mitt huvud och påminner mig om allt stört vi gjort i Rättvik och det får mig att skratta. Jag älskar att du alltid blir så full, att du alltid släpper loss och att du alltid gör ditt bästa. Bilder i huvudet som aldig suddas ut, som när du fick punka på cykeln nere vid station eller när du och Millan sjöng Livin' on a prayer ASHÖGT på guitar hero.
Remember Rättvik, 'cause we did have the time of our life.
<3

Jag vet att min blogg har blivit lite
"Omg, jag saknar dig, jag saknar dig med, och du, jag har inte sett dig på evigheter, dig saknar jag med. " Men jag kan verkligen inte låta bli att minnas och tänka tillbaka. Det är ju det enda jag gör om dagarna. Det och pluggar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

åååh, jag saknar saknar saknar!! In case jag inte sagt det förut liksom. Men alltså, jättemycket! :( <3

2010-09-13 @ 13:16:05
URL: http://skyttsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0