Flödeskrivning

Jag sitter vid köket, i rättvik, lodjuret 32 du vet, där jag och Mikkiz bor. Jag har i läxa att flödeskriva, skriva det jag kommer på och bara skriva. Sandra, nu gick de förbi en kille utanför fönstret som såg ut som Benjamin, så han har nog en dubbelgångare som går på min skola, läskigt. Nu har min dator hakat upp sig, kul. det händer nog 45 gånger om dagen, lika roligt varje gång.

Hahah, såg på Kenzas blogg att hon gjort klassikern att skriva "Hoppas du får kuk ikväll" i stället för kul på ett sms. Jag tycker det är sjukt roligt xD jag lyckas ganska ofta skriva kuk i stället för kul på T9, vilket innebär att jag skriver kuk oftare än kul på min telefon.. okej? xD

Jag är hungrig. Du vet så där jävla ashungrig så det kurrar enda upp i halsen, så om man pratar eller bara gapar så kommer man vråla som ett lejon. Sån hunger känner jag efter att det varit äcklig köttfärslimpa till lunch efter nästan 3 timmars Litterär Gestaltning.

Hejdå !

Kommentarer
Postat av: frida

man skriver ju lätt kuk oftare än kul :) kuk är liksom, ett bättre ord! fast iofs skriver man oftast typ KUUUUUUK! (ollas).

2010-09-07 @ 10:56:35
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

haha omg va läskigt :( måste jämföra dom någon gång!

2010-09-07 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0