funderingar en lördagnatt

Det är hårt att sitta på golvet inne i Fridas datarum, men det gör inte så mycket. Bra musik dunkar ut ur högtalarna. Kids med MGTM. I morgon är det röstning. Jag ser fortfarande ut som ett ? på den fronten. Det blir nog en blankröst. Jag röstar hellre blankt än att rösta på någonting jag inte har en aning om och det skulle bli totalfel.

I natt har jag irriterats av en fluga som sprungit på mig och surrat mig i örat och näsan. Inte min absolut bästa vän vill jag påstå. Idag tog jag, Emil och Frida saaben in till Möjligheternas och gick på J20 match i Borlänge ishall. Utsvultna och frusna åkte vi hem och åt supergod tacos och tittade sen på Nothing Hill. Hade nästan glömt bort hur bra den är.

Skolveckan jag har framför mig kommer nog bli rätt hektiskt. Träning på Måndag, hockey på Tisdag och prov om hjärtat på Onsdag och sen träna på Torsdag. Jag tror nog faktiskt att jag måste börja plugga lite på anatomiprovet som närmar sig. Intalar hjärnan att det är roligt och intressant. Det börjar faktiskt funka !

Nu kommer en gammal goding innan jag ska börja bränna skivor. Godnatt !

På långbryggan innan Mora-Leksand Feb 2010. Jjjumpp !


Kommentarer
Postat av: frida

rösta på nåt!!!!! :) så vi slipper mona sahlin annars äre ditt fel om vi får rödgrön regering och idioter som bestänner över oss! :)

jag hänkar (hahahahahah tänkte på duvet) men, ja till rälle efter hockeyn. pusssssssshej!

2010-09-19 @ 15:06:40
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0