Jag inväntar onsdag

1. Tre namn jag lyssnar till?- Ida, Idis ( xD) eller Andersson
2. Någonting jag tycker om med mig själv?- Att jag alltid har lätt till skratt !
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?- I'm a dreamer
4. Detta är jag rädd för?- Mörkret
5. Tre saker jag vill ha varje dag?- Humor, humör och frukost ! haha
6. Tre saker jag absolut inte kan göra?- Spela intstrument, gå i högklackat och leva utan sport.
7. Detta tycker jag om att göra?- Titta och utöva sport, skratta och  umgås med mina bästa vänner.
8. Detta vill jag göra just nu?- Vara på väg till seriepremiär
9. Bästa känslan?- Lycka
10. Värsta känslan?- Svek
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har? - Humor och romantisk
12. Är jag kär just nu?- Nej
13. Jag vill gifta mig?- ÅH, jaa :)
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?- Leva livet, nå mål och plantera och gro mig fast någonstans.
15. Min käraste ägodel?- Nikon D60, eller saaaben :)
16. Något jag vill ha i present?- Någonting oväntat
17. Detta har jag på mig just nu?- Mjukisar och dropkick -tröja
18. Favoritkläder?- Svarta jeansleggings och en snygg t-shirt
19. Favoritdjur?- Hundar !
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?- Jag är allätare
21. Favoritlåt just nu?- No last call- Johnossi
22. Roligaste ämne i skolan?- Svenska, idrott eller sällskapsdjur
23. Tråkigaste ämne i skolan?- MATTE !
23. Stjärntecken?- Kräfta
24. En bok jag gillar?-  Systrar i jeans, första sommaren.
25. En film jag älskar?-
Braveheart, mighty ducks och Harry P is to die for.
26. Favorit tv-program?- Greys anatomy, top model, vänner, big bag theory och how i met you mother
27. Favoritdoft?- Klourlukten som sitter kvar i håret och huden någon dag efter att du kämpat i bassängen
28. Detta äter jag gärna?- Skaldjur
29. Dricker helst?- Mjölk
30. Favoritgodis?- Lakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester?- Australien
32. Färg på mina ögon?- Blåa med bruna stänk
33. Min längd?- etthundasjuttiosju skulle jag tippa på
34. Jag tror på:- liv efter döden
35. Jag spelar?- asbra musik på spotify
36. Person jag beundrar?- Mother.
37. Så här bor jag?- På veckorna = elevboende i Rättvik, på helgerna = Linghed eller Gustafs !
38. Antal döda krukväxter i hemmet?- Inte en enda levande och inte en enda död !
39. Det här tänder mig?- Killar som håller på med sport !
40. Det här gör mig avtänd?- kaxighet
41. Favoritfärg?- Blå
42. Favoritcitat?- "Alla är ju på stranden på valborg.." osv
43. En hemlighet jag vet?- Om jag säger det är det ju ingen hemlighet fo helvede !
44. Bästa present jag fått?- Kamera, dator, converse <3
45. Senast köpta skiva?- Johnossi - Mavericks
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?- Mina ögon.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:- Alla skavanker
48. Udda förmåga/egenskap:- Jag kommer inte på något för tillfälligt, inte mina kompisar heller.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:- Någonting flygande
50. Vad lyssnar du på just nu?- No last call - Johnossi
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?- Projektarbetat och simmat !
52. Var är dina föräldrar födda?- Linghed och Vika in Mora
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:- Någon adobegrej
54. Vilken är din favoritrestaurang?- Köpmankrogen - Falun
55. När badade du i en pool senast?- Idag.. om man räknar enåbadets bassänger som pool.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?- Jajamen !
57. Hur många barn vill du ha?- 3-4
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?- typ country och rockabilly
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?- Det håller jag för mig själv, men absolut inga tobleroneäckel eller översittare :)

60. Vad har du för TV-kanaler?- Hemma, canaldigital, rättvik, en massa utan ljud.
61. Har du åkt moped någon gång?- Jajamen, fast mamma sa nej 2323847 gånger :)
62. Har du busringt någon gång?- Hahaha, nöjet på skolresan i 6an
63. Har du fått felparkeringsböter?- Nej, inte än.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?- Skulle verkligen vilja prova på det bara för att få känna på känslan.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?- Auschwitz/Birkenau - Polen
66. Har du en egen trädgård?- Hemma ja.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?- Rasten :) ahah
68. Kan du alla orden i nationalsången?- Man borde väl göre xD
69. Badkar eller duschkabin?- Finns inget bättre än en lång varm dusch!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?-
The green mile.  
71. Favoritpizza?- Kebab.
72. Chips eller popcorn?- Popcorn!
73. Vilken färg på läppstift använder du?- Läppcerat <3
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?- Varför gör man det? xD
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?- Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?- Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?- Lovis i think, vi åt kina !
78. Favoritchoklad?- Marabou
79. När röstade du senast?- I måndags.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?- Förra veckan :)
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?- Ja.
82. Är du bra på matlagning?- I try my best, men fantasin tar oftast stopp vid pasta och pastasås
83. Klarar du att tanka själv?- JA ! Go me.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?- Skulle aldrig falla mig in.
85. Pepsi eller Coca Cola?- Pepsi
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?- Uniform och uniform..
87. Vad var det senaste du handlade?- Läkerol.
88. Har du kräkts offentligt?- Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?-
Sann kärlek.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?-
Ja.
91. Har du ringt något betalnummer?-Nej..
92. Kan man vara vän med sitt ex?- Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?- Oj.. mamma tror jag
94. Hade du mycket hår som liten bebis?- Allt i en toffs mitt på huvudet.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?- Telias tror jag.
96. Vad har du i din väska?- Nycklar, presentkort, lösa enkronor och passerkort.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser en bok eller skriver..
98. Vad är du tacksam för idag?- Att jag har har så fina vänner som accepterar mig för den jag är och lyssnar på mig för alltid ! Och att den är onsdag i morgon :)
99. Var hittade du den här listan?- Sannascloset.blogg.se
100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?- åff cårs.

Kommentarer
Postat av: frida

du kan ju inte säga att du tycker minst om indiepop av alla musikstilar när du älskar markus krunegård :O

2010-09-16 @ 11:05:04
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0