När jag ändå håller på att summera..

Idag när jag skulle åka ner och tanka bilen så var det småsmå gula löv på biltaket. Det börjar bli höst, på riktigt nu. Sommaren har släppt taget om Rättvik och Linghed och svävar bort. Gula, röda och orangea löv, lerig mark och frusna mornar invaderar nu istället.
Det fick mig att tänka på att jag måste summera min sommar 2010 !

Student i Rättvik och verkligen inte ett enda torrt öga, vidare mot Gustafs för snittar och smörgårstårta.
Midsommarrodd, midsommarfest, midsommardans och midsommarfylla. PAPALAREMICANO!!
 Peace and love ! Siljans sharks baguetter och iskallt vatten, geisha <3 Markus Krunegård, Hoffmaestro, Donkeyboy, Stiko lovelovelovepeacepeacepeace, sunshine ! Assnygg bränna och conversefötter.
Worked my ass off, varvade jobb och körskola. Sen kom den stora dagen, 13 Juli 2010, tvåtusentio, tjugohundatio, the big tvånollettnoll. Min artonårsdag.
Lagårdsarbete i shorts och tshirt, med stövlar till knäna.
KÖRKORT !
Bröllopsfotograf, fiske på hyn, Clas ohlsson cup.

Top 3 !
3. Midsommar!
2. Peace and Love <3

1. KÖRKORT!!




/ ida


Kommentarer
Postat av: frida

papalaremicanomidsommarn var så jävla king!

och i <3 p&l! sakar det väldigt mycket!

2010-09-11 @ 00:52:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0