Out of c-c-control now !

Hur mycket okej är det att lyssna på Basshunter?
JÄTTEMYCKET, i alla fall när det gäller den här låten !
Basshunter – Saturday - Radio Edit

I morgon är det rodd. Kan behövas, speciellt eftersom jag ätit jättemycket chips ikväll, (stavade chips med s först xD, behövs det en svenskalektion eller vad ? )
Appropå plugg och sånt så ska jag nog på allvar läsa upp ämnen efter studenten och sen söka till Skara. Idag har jag förresten lagt mig tillgänglig på jobbet på julhelgen. OB ! <3 alltså "Obekväm arbetstid" inte tampongerna.

Jag har inte pluggat ett dugg ikväll, som jag sa att jag skulle. Bra ida. Jag lyssnar på Basshunter och äter chips som en annan tönt.
/ ida

Kommentarer
Postat av: frida

älskar låten fören är shuuuukt shöön! D:

+ att the dance till den är mycket vacker :)

2010-09-19 @ 23:31:36
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0