skön t

Jag och Maria sitter och pluggar på Golfbyn. Eller nu har vi kommit på ett litet sidospår, ett sidospår vid namn facebook. Jag borde göra så mycket men kommer mig liksom inte för. Dessutom så laggar datorn var tredje sekund. Jag måste nog köpa en ny dator, skulle sitta på otroligt fint !

Hockey igår, första förlusten. Igår var flummatch. Folk överallt, kunde liksom inte koncentrera mig då heller.
Nej nu måste jag verkligen sätta igång och skriva mina jävla instuderingsfrågor.

Tror förresten att jag fick ett VG på första anatomiprovet. Bra ida !
kisspöl
/ ida

Kommentarer
Postat av: frida

"folk överallt" as in mj och se! duuu gillare! ;)

2010-09-30 @ 22:48:54
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0