Torsdag

Hockeyn igår = Underbart. Vinst med 7-1. Varmt och kladdigt i klacken, precis som det SKA vara :) Jag var verkligen så superduperlycklig igår. Ståendes på min favoritplats, med mina allra bästa vänner <3

Idag har jag varit och simmat idag. Är verkligen helt slut, jag fattar inte. Måste koncentra mig för att höra vad Ida säger xD Sitter hos henne med Elin och ser på vänner, snart kvällsfika :) I morgon blir det hem och sen till Frida och härja och ha det roligt. Så jävla längesen! Eller?



Btw, jag älskar min nya tröja.
so long

Kommentarer
Postat av: frida

det var nog längesen du va här, tror jag :)

typ... ja, aslängesen eftersom jag inet ens kommer ihåg det!

2010-09-16 @ 21:13:31
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0