We gon' light it up

Sorryy för den otroligt dåliga uppdateringen, men det är lite mycket just nu. Plugg, projektarbete, flytt, hockey osv ! Men nu har jag snattat Fridas dator och tänkte lägga upp lite bilder sen matchen igår.





bloggarposer var underhållningen i väntan på att bilkön skulle minska :)

en blå oslagbar trio !

Ehm ja. Jens Bergenström #32, Jensa, Kingen you name it var på Matchprogrammet och jag var allmänt.. bara mig själv :)

Jag och Maria tog saaben från Rälle och åkte mot Falun, tankade bilen full. Maria guidade mig genom Falun genom att läsa "kartan"  Erika skickade på sms. Vi hittade till Främby på första försöket och pickade upp Erika, lämnade av Maria hemma och åkte sen mot Leksand över Sågmyra :) Lyckades ha sönder mina byxor genom att köra bil, på benet. Rest in peace :(
Första perren slutade 0-0 och spelet kändes rätt panikartat och nästan som varje pass var en chansning och en slump. I andra blev det ännu mer slarv och panik. Almtuna gjorde 0-1. Slut på den perren. I sista var Herminator verkligen på g och satte två snabba. Sista målet satte Alcén i tom kasse. Matchen slutade 3-1. Jag säger bara Åslin, Jens, Hempa, Rask och Norén !!
 och till sist
In the honor of Taio

i'm wearin' all my favorits brands !


Kommentarer
Postat av: frida

vi är bäst! <3

och jag älskar jens :) (men det visste alla reedan!)

åsse är king. (det visste typ alla också men ja)

2010-09-23 @ 22:15:04
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0