Jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv.

Började dagen med ett gympass, armar, ben och mage. Så just nu ligger jag halvdöd i sängen framför Sällskapsresan och kikar på när två små undulater skuttar runt i sin bur och är lyckliga över att solen skiner, söta! Snart kommer mamma, då bär det av till hyn för livsnjutning under valborg. Jag dissar nämligen allt härj på byn och slappnar av istället + fira Lotus 6 årsdag. Så en liten bloggpaus nu, hörs på söndag!
Dagens lycka : Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder

Tack Filip Forsberg för att du stannar hos oss! Det gör min dag.

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

ja det är verkligen as skönt!:D

2011-05-02 @ 20:15:40
URL: http://tokigleksing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0