Dagen innan en trevlig kväll

Idag har jag jobbat dubbelpass på jobbet. Ledig tre timmar mellan passen, så jag beställde pizza, cyklade från pizzerian med pizzan på pakethållaren, skrattade hela vägen tillbaka till jobbet igen, åt halva pizzan och gick sen och la mig på mormors soffa och lyssnade på Justin Bieber. En timme senare vaknade jag av att min mobil låg och vibrerade i mitt ansikte och Justin hade sjungit färdigt. Skön powernap. När jag vaknade var jag lika hungrig igen som innan, haha. 

Cykeltur och trevlig pratstund med Emelie på vägen hem och nu ett ointressant samtal med Frida i telefon. Sitter mest och stör mig på Fokis blogg..


Morgondagen: Början på en trevlig helg utanför Luddis.


KRÄÄÄÄÄÄÄÄM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0