En trevlig helg.


Ett litet bildcollage från helgens bravader. 
Jag, Madde och Frida kom väl iväg tillslut i Saaben, handlade på Ica Maxi och fortsatte sen mot Ludvika. Frida satt i baksätet och kände sig som ett barn (som sig själv) ville höra JB och klagade på min bilkörning, alltså inget nytt där. Sen körde vi lite vilse innan vi hittade på resten av the gaaang på en affär utanför Luddis. Väl framme vid Vesman(sjön) och Gonäs så intog jag och Madde studsmattan medan resten drog ut på sjön och la i kräftburar. Jag och Madde gjorde sen mat till våra män (antonkajsamillan). Efter maten kom Måns och lekte med oss. Ölspel, asgarv x tiotusen, bastubad och skitsnack. Precis så som det ska vara. 

Vi somnade väl där runt tretiden någon gång, jävligt skönt med sovmorgon. Ser redan fram emot nästa sovmorgon (ONSDAAAG!). Frulle i form av kyckling och coleslaw på rostat bröd innan vi intog sjön och badade för att sedan soltorka och flumma runt. Folk utifrån skulle nog tycka vi var dumma i huvudet, eller asså vi är ju det. Haha ha. Detta måste göras om! käraste vänner♥

Nej nu har jag ont i ryggen, dags att sova så jag orkar med dubbelpass i morgon, woooho.
bye

Kommentarer
Postat av: frida

Bästa helgen på sommarn fan!

2011-08-15 @ 00:52:38
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hallååå! Visa bilderna i stort format då! Och kan inte du skicka bilden som jag sitter på Madde på? (btw stavas det Väsman).



Tack för världsbäst helg =D

2011-08-16 @ 00:28:32
URL: http://skyttsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0