Ett väldigt ointressant blogginlägg.

Ny Phone, nytt TS-berlock, lite trosor och ett par jeggings fick jag med mig hem efter shoppingrundan med mamma. 


Annars då? Färgat håret, eller Madde gjorde det på mig. Blev sjuk bra, tack Madde! Klipptid inom kort, så bild kommer då. 
Frida har flyttat till Uppis och tagit Madde med sig, tack för den flickor jag är heeelt övergiven och uttråkad i Linghed(it sucks) 
Jag har inte använt min kamera på år och dar känns det som.. loooovar att göre när Acke och Ida kommer hit på onsdag. 
Under lediga dagar spenderar jag tid nere hos Tina, Nellie och Lars den rymningbenägna dvärgväduren. Mitt schema går ut på Torsdag. Sen får vi se vad som händer. 

Ja, det är vad som händer.. 
(Frida, jag skrev det här inlägget bara för att du ska ha något att läsa (inte för att du är speciellt uttråkad dom här veckorna och kommer sitta så mycket vid datorn men skriver det ändå och så)(nu ska jag sluta med paranteser, töntida) )
Hejdå




Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, vi ska nog kunna få Acke att modella lite, vänta ska du se ;) Han kan en del trix nu också xD :D

2011-08-29 @ 23:01:18
Postat av: frida

Vad omtänksam du är gumman! :)

Behövde faktiskt läsa nåt nu när jag har en paus på hela fem timmar!

Tackarrrr!

2011-08-30 @ 12:27:58
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0