Kreativiteten flödar.

" ”Get back on trackkkk, pick me up some bottle's of boozeeeee.” Jag kände mig alltid så cool när jag susade, eller mer puttrade, fram i silvriga faran med Kings of Leon på högsta volym. Pappas gamla Ray Ban vilade stadigt på näsan och hade två funktioner, att stärka min höga status och skydda mig från att bli bländad. Okej, låt oss säga tre funktioner, jag var nog fortfarande en smula bakfull också. Stjärtvärmen hade hakat upp sig på förarsidan, så om inte Katrin var hemma nu hade jag lagat grillad skinka i onödan. Jag hade inte tid att ringa och förvarna henne, eller rättare sagt så hade Samsungen utan färgskärm kapitulerat. Inte hade jag pengar till att köpa en ny telefon heller, bensinmätaren pekade mer neråt än uppåt och jag hade levt på havregrynsgröt de senaste dagarna. Pank, bakfull, hungrig och okontaktbar. Fyra anledningar till att åka och våldgästa sin bästa vän. Jag hade nog egentligen mer än fyra anledningar. Gårdagen hade inte slutat som jag tänkt, det var ju meningen att jag BARA skulle till Jompa för att hämta lite grejer och sen gå hem. Det är två saker. Jag hann faktiskt med två saker, men dom två sakerna involverar inte orden ”gå hem” och ”hämta grejer”. Jag var less på honom, egentligen. Trotts det var det någonting som gjorde att jag inte kunde hålla mig borta ifrån honom och fann hela tiden nya ursäkter för att träffa honom. Kanske var det för att jag var så fruktansvärt rädd för att bli lämnad ensam och kall. Jag förtjänade i och för sig ingenting annat heller, eftersom det var jag som spytt galla över honom och bokstavligen kastade ut honom ur mitt hem. Jag visste så väl hur kär och förälskad han var i mig, jag visste att han inte kunde släppa mig och att allt han ville var att jag skulle ta honom tillbaka. Som den själviska människa jag är, så utnyttjade jag ju såklart det, varje gång jag kände mig så där ensam och övergiven. Klart att han också kände så, annars skulle han aldrig släppa till. Skulle någon okänd få höra om mitt beteende skulle de tro att jag var en brunstig tonårskille som brölar desperat med målbrottsröst efter att få ligga. Det var ju inte liggandet det handlade om, det handlade mer om..behov. Okej, att ha behovet att gå hem till sitt ex, supa sig redlös på rödvin och sen ligga med honom var ingenting någon alls skulle hålla på med. Speciellt inte en singeltjej som är närmare pensionen än studenten, det var fan skamligt. Jag visste inte om jag ens vågade yttra mig om saken till Katrin, hon skulle brutalt mörda mig med tapetrullarna som ligger lite överallt i lägenheten. "


Ska jag satsa på en karriär som författare maybe?


Kommentarer
Postat av: AK

Hej! Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt liv som modell, mitt intresse för mode och foto och mycket mer!! Kram!

Postat av: Amanda

Man tror att man är ensam i hela världen. Men så är det verkligen inte!

Med hjälp av min blogg och er kära läsare har jag hittat mig själv. Det finns många som är som jag, men det finns bara en av mig.



Ta en titt. Du kanske fastnar för något intressant. Och det glädjer mig så otroligt om ni kommenterar ett inlägg eller två.

Vad skulle jag ta mig till utan er!?



2011-08-08 @ 22:14:32
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, gå in på min blogg (wwwinapia.blogg.se) och svara på min fråga! Vilken klänning hade du valt? Välj mellan 1 - 20. Den klänning som får mest röster köper jag! KRAM!



Länk till inlägget:

http://inapia.blogg.se/2011/august/vilken-svart-klanning-valjer-du.html#comment

2011-08-08 @ 22:22:02
Postat av: sofia norlund

Ida de va as bra!!! Ja blev helt fast! skriv mera :D kramelikram!!!!

2011-08-14 @ 10:24:25
URL: http://blackthoughtsbrightheart.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-14 @ 10:54:27
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0