Tack JK, tack.

Igår var jag och bror på bio och såg slutet. Slutet på filmserien som vi växt upp med, slutet på.. allt kändes det som. Var nästan lite nervöst innan filmen började, även fast jag läst böckerna och visste vad som hände, haha. 
Under filmen hände detta:
  • Jag grät, twice
  • Jag slutade andas ett tag och kom på det efter ca 2 minuter
  • Hade rysningar under 98% av filmen
  • Jag blev kär i Neville(Vilket betyder, Emma, att du kan få Ron, i promise :) )

Näe men asså det kändes lite som en begravning, fast på ett bra sätt. Jag vet inte riktigt. Fast vad jag vet är att det är de bästa filmerna jag sett. Tack JK Rowling, tack.


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Ronald Billius Weasly <3 Visst var filmen underbar? :]



SVAR: Tack du söta människa!

2011-08-03 @ 18:18:43
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: matilda

Känns nästan som ett R.I.P... Huvva :(

Men ojojoj så bra film!!!



2011-08-04 @ 16:09:32
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0