Aloha mahalo!

Jag befinner mig just nu på en liten träsoffa på Emmas rum, hos Emma! De har regnat typ hela dagen och jag och Jennie har haft det rätt lugnt och skönt på jobbet, förutom en hastig nödlösning och räddning av kinesiska dvärgvaktlar.

Har också suttit och lyssnar på en föreläsning om etologi, intressant! Mycket jag redan visste, men mycket bra att uppdatera det lilla jag har. Imorgon är ser lucia, nästa vecka är det julvecka och veckan efter det, ja då drar vi minsann! Låter ungefär som jag och Frida ska bege oss på en resa till norra Australien eller något. Men bor man 3,6 mil utanför Falun och bara har varit till Polen, så är de rätt stort och förväntansfullt att flyga till Skellefteå. Hahaha näe men.

Näe, men annars då? Livet suger lite och snön har snart regnat bort. Fint!!!
Hörs då.
/ neggoida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0