En förjävla bra dag




Dagen började med hemresa från Skellefteå. Tog ett smått jobbigt farväl av Emma innan vi kämpade upp för lassarettsbacken med våra väskor och klev på flygbussen. Vidare mot Skellefteå Airport och kontroll ( min högra sko piper alltid) för att sedan gå på planet och lämna Västerbotten för den här gången. 
Jisses vilka dagar säger jag då bara. Kändes som vi känt varann hela livet. Jag, Emma, Frida och lilla Viktoria. Blogg.se. Connecting hockeybrudar! 
Mer om dagarna i Skellefteå och de störda kvällarna i Emmas bunker kommer lite senare, med tillhörande bilder. 

Väl på Arlanda passade vi på att äta frukost på pressbyrån och sen ta tåget mot Dalarna och Säter. Väl "hemma" i Gustafs gjorde Frida lagårn tillsammans med Anki och jag tog med mig hundarna på en sväng. Sen dags ut på vägarna igen och styra Skodan mot Leksand för en otrolig klackmatch mot Sö'tälje. Och HELVETE vilken match.. 

Längesen det var sånt drag och mycket längesen jag var så nervös! 
Matchen slutade 3-1 efter att Jens satt trean i tom kasse.
Hurtubise, Janolhs ♥ och Bergenström!

Schalalala Inavel, schalalala
jag har även kommit fram till att Johan Forsberg inte är snyggare än sin bror, att lillebror Piteå-Forsberg är jävligt snygg och sjukt trevlig. och att jag är väldigt lättpåverkad när de gäller dialekt. jo (inandning). samt att jag är så jävla nöjd, glad, hes och mör efter denna dag. 

och juste
Max Friberg är min kung!

peaceout

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Såg första perioden! Klacken hördes otroligt bra! Kram från norrland! Saknar er som bara den!

2011-12-31 @ 00:38:33
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0