En snabbvisit i Linghed.

Jag kom hem igår, imorgon drar jag till Rättvik igen för en sista jobbvecka innan jul. De schkaa bli kul!

Dagen idag har bestått utav att jag skottat snö för typ första gången i mitt liv! Näe okej, kanske inte. Men jag har skottat i alla fall. Sen kom Emma och gjorde mig sällskap, åt lite mat, skrattade och grät vid tittande i fotoalbumet från gymnasietiden. Det var tider <3 Saknar det varje gång jag är i Rättvik, det vill säga, rätt ofta nu för tiden! 
När Emma tagit saaben och dragit tog jag min egen saab och drog till strömmen för att hämta kusin och sedan köra ett mass på gymmet, gött! Dagen slutade med hårfärgning och packning av väska. 

På Lördag är det julafton, känns både långt och kort liksom. Jag har dock redan planerat vad jag ska ha på mig. 

sorry för dålig uppdatering, och TRÅKIG uppdatering. No pics liksom.. ska bli bättre. JAG LOVARRR!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0