Sånt som är svårt att förstå


som till exempel att detta är ett halvår sen och att jag inte längre är "fattig student"
som till exempel att Martin Karlssons utveckling i Borlänge gjort så han blivit värvad av Almtuna
som till exempel att det är julafton på lördag
som till exempel att det här helt okej året tar slut om två veckor
som till exempel att jag ska flyga för första gången i mitt liv den 27
som exempel att jag är glad över någonting som egentligen inte alls är till min fördel
som till exempel att Leksand vann på bortaplan mot Malmö ikväll
som till exempel att det har kommit typ 2 decimeter snö
som till exempel att jag faktiskt är klara med alla julklappar
som till exempel att det är ett halvår kvar tills jag fyller 20

bara några exempel sådär
godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Gillar speciellt punkten om att du ska flyga den 27:e ;) :D

2011-12-23 @ 23:14:11
URL: http://emma.nystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0