14

Jag sitter och äter middag i min säng med datorn framför mig. Tur att mamma inte hittat hit, än. Korv, potatissallad och grönsaker. Fin alla hjärtansdagmiddag ! Idag har jag faktiskt lite plugglust, så jag tror jag ska itu med bushmeatuppgiften, eller i alla fall börja.


I morse på vägen till skolan gjorde jag en snygg vurpa och slog i ryggen. Upp fort som fan för att se om någon sett mig ramla. 30 sekunder efter jag rest mig upp kom skolbussarna. TUR JAG HAR. hahah. Förbannad som fan blev jag också xD


Nu ska jag inte sitta här och förstöra plugglusten.
heja mig !


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, var säkert en vurpa med stil det där :D



Lycka till med pluggandet!



Ja, den där värsta temperaturen som skulle komma först onsdag... Redan idag blev det -30 varmt.. Eller kallt :O

Alltså, jag tror inte vädergudarna gillade mitt inlägg, vill bara jävlas mer :(

2011-02-14 @ 19:01:02
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: william

har inte gjort någon vurpa än;D

2011-02-14 @ 22:01:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0