Dagens..

DAGENS VILL HA: Pengar, en fulltankad bil, lite sommar och peace and love ! 
DAGENS KLÄDSEL: Långkalsonger, mjukisbyxor, dropkickmurphyströja och mössa! -29, hellre varm än snygg!
DAGENS SMINK: Au Naturell!
DAGENS FRISYR: Hästsvans. 
DAGENS HÄNDELSE: Att det var -35 hemma i min by, göttttttt !
DAGENS LÅT: Jag kommer - Veronica Maggio
DAGENS PLANER: Packa ihop för ett skönt sportlov, laga ordentlig mat, skjutsa Frida till tåget och läsa igenom djursjukvården. 
DAGENS SAKNAD: GUSTAV ! Inte träffat bästa vännen på länge :(
DAGENS DUMMASTE: Frida :( xD
DAGENS SJUKA: Min klass, i huvudet, haha. 
DAGENS DROG: Läkerol Salvi.
DAGENS ROLIGASTE: "och sen typ att dom gängar på varann.. eller asså neej!"
DAGENS FAVORIT: Marias asgarv <3
DAGENS KÖP: Macka och festis till frukost !
DAGENS GODIS: Jag äter inte godis :D
DAGENS HUMÖR: Skulle säga att mitt humör verkligen INTE är på topp just nu. 
DAGENS ORD: GUMMAAANNÄÄÄ.
I morgon får jag sportlov. TACK! på lördag : PEPPAAA!
förresten
Play off.. äre sant?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahah, gängar på varandra. Kunde ju inte annat än dö av asgarv! :D <3

2011-02-26 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0