Don't need a hand frome god above.. right?

För de som inte visste de redan så är jag ju rätt dum i huvudet och så. Helgen har verkligen varit guuld. Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Tack mina kära, fina och störda vänner <3


Denna helg har jag :
Upplevt hur otroligt IQbefriade SJ är
lärt mig att ALDRIG lämna telefonen i närheten av Frida Arvidsson + Hanna Jax
Sett Daniel Adams Ray live
Skrattat så jag gråtit och fått ont i magen ( händer iofs nästan varje dag)
Läst högt ut "Familjegraven" av Katarina Mazetti
Ätit god mat från Tzatziki
Skjutsat runt småpojkar i en blå volvo
Spelat fotboll med en sån där skummgummiboll i idrottshallen på Enbacka Skola
Kaxat
MANBOY MANBOY !
Lekt i snön med ett pucko, en bordercollie och en labrador.
Legat helt utslagen och skrattat på en läktare innuti Milko Arena (någonting som verkligen inte händer varje dag xD)


ehm ja, ungefär så :)
man kan beskriva det så här också :
puss, kram och nyp i stjärten. Nu väntar lite djursjukvårdsplugg och Katarina Mazettis konstverk.

Kommentarer
Postat av: frida

rätt bra helg!

fyfan vad jag har skrattat idag! xD

2011-02-14 @ 00:05:18
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: K

Du är kung! :-D

2011-02-14 @ 21:52:29
URL: http://teammagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0