I väntan på ett klockslag

1. Det första du tvättar i duschen? Låter vattnet rinna en stund innan jag känner med handen om det är tillräckligt varmt!
2. Gillar du kaffe? Det går bra ibland, men då skare vara svart !
3. Hur mår du just NU? En smula bajsnödig, annars helt okej.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Skulle inte kalla de crush
5. Berätta om din senaste dröm: I natt drömde jag att jag skulle tatuera mig och Maria skulle följa med. Hon visade mig alla sina tatueringar hon hade, där av en var hello kitty på foten xD Sen när jag skulle tatuera mig så vare min svenskalärare som arbetade i tatueringsstudion. Det vill säga, en helt vanlig dröm!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej.
7. Vad vill du ha just nu? Peace and love bille!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Näe asså, finner inget nöje i det xD
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? DÖR om jag biter i glass, så obehagligt, haha
10. Använder du smileys? Ja, allt för ofta. Dock inte när jag är arg, sur, irriterad eller nervös.
11. Har du träffat någon kändis? skulle inte kalla de kändis..
12. Gillar du keso? AE!
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Ramsan : ska vi byta, ska vi byta målvakt, ska vi byta målvakt med varann.
14. Hur många länder har du besökt? Polen, Norge, Finland.
15. Är dina föräldrar stränga? Näe asså.. beror på hur omöjlig jag är.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? SÅ JÄVLA HÖJDRÄDD! men skulle vilja prova det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Min tröja :)
18. Brukar du hyra film? Det var ett tag sen faktiskt.
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma i Linghed, soffläge!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja, minns hur de visade tvsändningar om det 24/7 när jag kom hem från skolan.
22. Vad åt du till lunch? Hamburgare.
23. Har du lockigt hår? Hade mer förut när jag var yngre, nu äre mer.. vågigt.
24. När grät du senast? Last week
25. Har du gått in i en vägg någon gång? HAHAH gud ja. Gick in i en vägg dan före skolfotot så jag trodde att jag skulle få blåöga xD men de gick bra.
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? oj.. vet inte.
28. Sover du med TVn på? Nej, hatar ljud omkring mig när jag sover.
29. Tycker du att du är gammal? Känner mig sjukt gammal när jag inser att jag ska ta studenten iår
30. Är du mörkrädd? livrädd
31. Gillar du ditt liv just nu? helt okej.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Efter typ varje fotbollsträning på somrarna.
33. Har du bra syn? JA.
34. Var är dina föräldrar just nu? Hemma i hooden.
35. Vad har du på dig just nu? svarta jeansleggings från only, vitt linne med paljetter från gina och svart cardigan från stadium, converse.
36. Vad var det senaste du köpte? Mat.
37. Hatar du mer än 3 personer? Jag är inte speciellt långsynt, men vissa dagar hatar jag allt och alla.
38. Använder du sushipinnar? Näe, förstår inte riktigt varför jag skulle heller xD
40. Äger du ett vapen? Min otroligt snabbtänkta hjärna ;)
41. Gillar du ditt hår? Vissa dagar, idag är det mest i vägen.
42. Gillar du dig själv? Ibland.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma
44. Hur ofta använder du MSN? Typ aldrig längre sen jag formaterade om datorn.

Kommentarer
Postat av: KINGEN

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? NNNNNNNNN ju hihihih du <3 mig

2011-02-02 @ 22:44:42
Postat av: Matilda

sv; ja, lätt att han är :D

2011-02-03 @ 19:29:56
URL: http://maatiildahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0