Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Denna vecka har jag skrattat som fan, umgåtts med min klass, pluggat, skrivit prov, varit jätteklantig, saknat min hund, dansat till min otroligt bra nostalgilista med Erika och Emma, hittat en död gerbil, blivit kissad på av ett marsvin, frisserat marsvin, spelat jättemycket sims och dött av olika orsaker. Och det är bara onsdag idag. Jag hinner nog mer. Ikväll är det hockey. Finally !
och det är inte en tillfällighet att Bröder är den mest spelade på min playlist.
KOM IGEN VECKAN, GÅ FORTARE OCH GE MIG LÖRDAG !

Kommentarer
Postat av: frida

DET ÄR NU DET GÄLLER, NU JÄVLAR KÖR VIIIIIIIIIIII! :D:D:DD:D



eller så kan man säga

TAGGGA GUMMMAAAN! VI KÖR!

2011-02-23 @ 16:08:12
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: matilda

Haha, händelserik vecka där ;D

Händer något speciellt lördagen?

Lycka till hockeyn ikväll!



sv. Man tackar! Haha xD

2011-02-23 @ 17:18:44
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0