Några irritationsmoment så där

  • Särskrivningar
  • När spotify laggar som fan och inte connectar!
  • Folk som skriver "nu ska man" eller "nu blire att" på fb.
  • Folk som röker i stora folkmassor, ungefär peace and love ! (fast då är man så lycklig att de inte spelar någon roll)
  • Folk som vräker ur sig hela sitt känsloliv och hur otroligt synd de är om dem på deras statusuppdateringar på facebook. Seriöst.
  • När folk säger att de äääääääälskar en artist och bara hört en låt.
  • Folk som tror de är nått för att de har en speciell klädstil, exv Indipopare eller Glamrockare. Du är inte bättre än någon annan för att du lyssnar på Markus Krunegård och Those Dancing Days.
  • FOLK SOM INTE BLINKAR I RONDELLER!!!!!
tror det får räcka med klagomål för idag. Börjar låta som Fridah Jönsson, och de vill jag ju inte. Kanske inte var så glad idag i alla fall.. eller så är jag bara grinig för att spotify laggar och inte connectar!


Dagens låt som sjöngs konstant på Djursjukvården  :
Veronica Maggio – Jag kommer
Jag vet att hon är söt, men de måste bli du och jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad söt du är, tack så mycket! : )

2011-02-16 @ 23:15:58
URL: http://fridaangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0