The Ark.. eller?

Jag är rätt bra på att höra skillnaden mellan The Ark och Melody Club. Titta här bara :


Mitt rum @ Masen i ettan
Jag : Jag har börjat gilla Melody Club på senaste tiden. Du vet den där låten "it takes a fool to remain sane, it takes a fool.."
Frida : Asså, det är The Ark annars..


På g mot Klockarnäs för att hämta Sandra
En låt börjar spelas på radion
Jag : ÅH, MELODY CLUB !
Frida och Thina : The Ark...


På hemvägen från Bandit flyttar in.
Breaking up with God spelas på P3
Frida: Jag börjar fan tycka om den här låten
Jag : *Funderar en stund innan jag försiktigt säger..* Melody Club?
Frida : The Ark xD
Jag : FAN!


Äh, svenska musikgrupper kanske inte riktigt är min grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0