Insnöad i Gustafs

Det var egentligen meningen att jag skulle åka hem till kära Linghed idag. Istället är jag insnöad i Gustafs och får åka hem i morgon istället. Jag är sjukt förkyld och har haft hemska feberdrömmar i natt, snarkat som en gris också. Frida ligger och asgarvar på en madrass, hon vill ha glass också. Fint.

Inget brons för juniorkronorna heller, men guld för Ryssland mot Kanada, HAHA! Hehe, okej. Lite dubbelmoral där kanske. Nu kom det en hund, en svart en.

Det enda jag gjort på lovet är att vara lat känns de som.. men de känns bra faktiskt. tror jag.
nu blir jag gasad också.
Töntida
hejdå

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahha precis, "heja" ryssland.. men hellre än canada. Skadeglädje eller vad ;)



Nej vad kul, vill också se Mustasch! :D

2011-01-06 @ 21:06:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack! :D jo det är hög iso, men jag tycker inte en bild kan ha för hög iso, i vissa bilder passar hög iso och i vissa ljusförhållanden har man inget val :)

2011-01-07 @ 11:27:26
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0