LÖNING!

LÖN!!!!
viktigtviktigtviktigt!

Skön seger igår. J-TEAM! Jon, Jens, Jesper och Jared, dom kan dom. I morgon väntar Troja i teggen, fortsätt så här nu :D
Jag och Hanna har kämpat i bassängen och tog oss 2 kilometer på en timme och 20 minuter. woho! Besvikelse dock att jag glömt min apelsin hemma på Golfbyn :( tur att vi fick skjuts hem :D
IMORGONNN!!!!
ThinaIdaFrida, kungkungkung! :) Hela helgen !
Tror jag måste läsa igenom mitt prov lite idag så de inte kommer som en chock på onsdag. Eftersom helgen är fullspäckad, haha. NU : pytt i panna <3
förlåt för så jäkla tråkig blogg.. men känner att jag liksom inte har tid (DJURSJUKVÅRD OCH GENETIK)
/ en trött, mör och rätt glad Ida

Kommentarer
Postat av: pelle

löning idag alltså? en annan fick skiten redan i tisdags ;)

2011-01-27 @ 22:01:41
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

och hey, tack för kommentaren! din blogg är "kung" den med ;)

2011-01-27 @ 22:02:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0