Wednesday the 5th of January

Jag har suttit hela veckan och försökt lära mig djursjukvårdsläxan, det har gått mindre bra. Det är kanske inte min starka sida att sitta framför tvn och plugga. Cystit, urinsten, struvitsten... eller? Har nog fått en släng av koncentrationssvårigheter på lovet, dags att bota det snarast ! Kan inte låta bli att längta lite tills på måndag faktiskt.

Ikväll bär det av till LSD och match, almtuna gästar tonight! Sen gasa som fan hem, bronsmatch mot kanada 21.30 svt24. Missa inte!!! :)

"Jälla cheezy du ä asså :o"

Nu ska jag plugga, på riktigt!

Grattis på födelsedagen mina två favoriter
hoppas ni kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: Mickis

har jag missat nå? har vi läxa i djursjukvården till nästa vecka? :o

2011-01-05 @ 21:48:00
URL: http://majjkiiz.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv. Lät bra det, men tyvärr slutade det ju int som man hoppats i jvm...



Haha ja det är hiimla gott stekt palt på muurrikkan :D

2011-01-06 @ 11:35:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0