Best friends forever!

Min bästa vän

1. Vad heter hon? Frida Arvidsson!
2. Hur gammal är hon? Endast ett halvår äldre än mig, alltså fortfarande 19 men fyller 20 i December
3. När träffades ni sist? I söndags!
4. Är hon snygg? Snygg, bäst, bra, söt, king!
5. Brukar hon färga håret? Ja, typ vår och höst tror jag.. eller inte för att hon har någon lista påre! men ah..
6. Vilken färg har hon haft? Brunt och blondt och slingor och sånt.. åh juste, oranget på P&L
7. Vad har hon för parfym? Jag vet inte riktigt.. men det är nog någon från Victoria Secret. 
8. Är hon galen? Bara förnamnet. 
9. Vad är erat första minne? Rälleeee! "Hej jag heter Ida" "Ah, jag vet."
10. Har ni många minnen ihop? Skapar nya minnen varje gång vi ses
11. Vart bor hon? I Österby Gustafs, utanför Borlänge.. fast jag tycker de ligger typ i Säter. På en bondgård, på en åker med sin familj, några kor och en störd hund :)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men asså vi måste göre snart. Det är därför jag jobbar så mycket.
13. Är du avundsjuk på henne? Skulle inte kalla det avundsjuk.. mer att.. eller jo! Över att hon varit på så många ställen.
14. Vad heter hennes syskon? ÄÄMIL!
15. När träffades ni första gången? I augusti 2008.
16. Hur träffades ni? Neighbours brothers, brothers for life!
17. Vad går hon på för sporter? Förut spelade hon handboll, men nu brukar hon spinna!
18. Vad kan hon göra på helgerna? Umgås rätt ofta med mig eller spinnar med sin mamma :)
19. Vad brukar hon göra efter skolan? Sitta vid datorn eller utforska Uppsala på sin cykel :)
20. Har ni pussats? Nee.
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja i varje sms! Nejnej, vi använder mer ordet hat, haha. Det är en sån där naturlig sak som man vet fast aldrig säger.
22. Har hon fräknar? Ja, speciellt på sommarn. Det är också något jag är avis på!
23. Har ni kollat på film någon gång? Neejj.. det har nog aldrig hänt. SKOJA! Blir rätt mycket nostalgifilmer.
24. Har ni bråkat någon gång? Det är väl mest jag som blir arg, Frida typ ignorerar min ilska och typ "Men jadå gumman" (hatar att bli kallad gumman xD) Vi brukar typ säga "Fan va dum du är, idiot, tönt" rätt ut istället för att grubbla eller va man ska säga. Men aldrig varit osams. 
25. Har ni skrattat tills ni gråtit? Varje gång vi ses!
26. Har du sett henne gråta? Ja.
27. Vad gjorde du då? Är ju så jävla blödig, så jag grät nog jag med. 
28. Har du sett henne vara riktigt arg? Någon enstaka gång.
29. Har hon sett dig gråta? Ja.
30. Vad ska ni göra i sommar? Vi är ju snart inne i Augusti så.. Näe men vi jobbar ju så mycket båda två. Men P&L har väl varit ett måste. Annars blire väl någon glass, filmkvällar och asgarv. Hon vill väl dra med mig på den där jävla kryssningen.. meeen jag blir nog hemma jag!
31. Har hon svikit dig någon gång? Nej. (förutom när hon visade fulbilden från marknaden för Emma, fyyyfan(hahha) )
32. Har ni pratat i telefon någon gång? Saknar våra tretimmarssamtal som bestod utav endast utav asgarv, sång och typ snack om ingenting.
33. Vad skulle du göra om hon dog? DÖ.
34. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? Bo grannar och våra barn kommer leka med varann :)
35. Vad är det bästa med henne? Att hon är så jävla dum i huvudet och att jag ALLTID har kul med henne!
36. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Hålla tiden ;)
37. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Nehejdu! Eller kanske skulle bjuda na på en flygbille någonstans :D
38. Hur ser hennes klädstil ut? Nu på sommaren äre väl jeansshorts och en tischa, annars rätt mycket märkeskläder, jävla märkesbög. 
39. Ska hon kopiera det här om dig? De har ho redan gjort serru!


i ett nötskal!

Kommentarer
Postat av: frida

Hihihi det här var kul att läsa jueee D:

Så glad attjag har skyltbilden på dig :)haha, mer glad över den bilden än att ha dig lät det som. Kanske så det är. Hoppas det finns en truck kvar på färsken när jag kommer imorrn, eller åtminstone på grönan. Så långt att gå till kols )kings of leons) truckrum. nu ska jag läsa ditt sms. Hejdå :)

2011-07-27 @ 22:00:31
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: frida

så jävla ugly bild å. älskaren!!!

2011-07-27 @ 22:01:24
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: mamma i gustafs

Störda är bara förnamnet.....

2011-08-01 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0