It was Peace and Love, a festival down town

Bästa: K I N G S  O F  L E O N!!!! Fyfan, helt sjukt. Caleb Followills röst är.. jag ryser så fort jag tänker på det. (grät två gånger xD)
Sämsta: Att jag blev sjuk på Lördag morgon och missade hela P&Llördagen. 
Drag: Stiko Per Larsson - Bröder!
Fullt ös medvetslös: Maskinen, 1000 gånger mer röj än Familjen förra året. 
Koolaste: Leadsingern i M.I.A
Babe: Åh Carl Norén
Besvikelse: Förkylning..
Överraskning: Maggan live! Sjukt braaaaaaaae
Kortaste spelning: Kings of Leon, kunde stått där hela natten. 
Längsta spelning: Oj.. hade typ inte ork att gå och titta på dom som jag inte brydde mig om, haha. 
Helt ok. : Serenades. Markus gjorde grejen. I've missed you Makkan!
Allsång: Use somebody, helt sjukt!
Dans: M.I.A!!!!!!!!
Finaste: Pyro - Kings of leon <3<3<3<3
Mat: Thaibox, sjukt underskattat!
Övrigt: Jag var nöjd och belåten redan på Onsdagnatt(hög på kingsofleondroger), Carl Norén är sååååååå söt! "Victor, var äru?" Deadmau5 är sjuuuuuuuk! Jag älskar M.I.A-dansen. Jag älskar peace and love över huvudtaget, all you see is hot guys without a shirt, ÖVERALLT!!!!!!! Jag längtar redan till nästa år, Hoffmaestro är redan bokade! "You probably don't know this song.. it's kind a bad.. kind of B. It starts like this.. "Lay were you' layin! Don't make a sound.. " " CALEB MY MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0