We're gonna get around, like it's your birthday!

Jaha, då var jag 19 år istället för 18. Helt okej och ett år närmare 20-strecket. Sista året som tonåring, herregud :o. Dagen har i alla fall varit hur fin som helst och har fått fina presenter också :D två berlocker från Thomas Sabo. Ett I av Maria och ett V av Frida :) Sen lite trisslotter, presentkort och en finfin paprikaplanta, ska sköta den med mitt liv! 

Tack alla söta för gratulationerna, det värmer så otroligt mycket!

Morgondagen lovar jobb, HELA DAGEN. Ledig fredag och sen jobb helgen. Pengarna rullar in och folket jublar. Snart måste jag umgås med Frida(på riktigt alltså, men soffhäng, asgarv och skitsnack), det var alldeles för längesen. Eller hur? 

Näe, lä sova nu. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

SVAR: Det går bara sammanfatta det så: OMFG! Har du sett filmen än? Den var så sjuukt bra :D

2011-07-14 @ 12:47:01
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

SVAR: Honom ska JAG gifta mig med :O ;)



Hur ska man sammanfatta slutet på en era? Hur ska man sammanfatta slutet på Harry Potter?



A.M.A.Z.I.N.G!

2011-07-14 @ 13:25:28
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: matilda

Verkar som bra födelsedag, och finfina presenter : D



Inkomst gillas!!



sv. Jo det gick bra! Haha det har gått upp och ner här varje dag, men det känns bara brabra i helhet ;-)



Haha, nej jag vet egentligen int ens varför jag blir så jätteförvånad, men det är bara något jag tänker att alla ska göra då och då på somrarna, men bor man int nära havet så är det nog inte så självklart haha. Sen om man knappt reser heller, då är det svårt.. haha ;) Men det är ju nästan cool grej ju, "jag har aldrig badat i havet, pilutta dig!"



Ah okej, ja det är sant. Jag skulle verkligen behöva lite muskler känner jag (har 0 i massa..) x)

2011-07-15 @ 12:15:31
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: frida

hörrö, de va alldeles för längesen säger jag men vi tar det nån dag när vi är lediga samtidigt då vilket blir typ... nån gång i mitten på september kanske? vi får höras om det senare då gummannnä!

2011-07-16 @ 01:12:54
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0