Ass ass ass ass ass

11 man på träningen och full båt, så jäkla gött, förutom att det gick typ bajs. Lite extra kondisträning och jobba på årtagen så blire nog någon ordning. Fast det här med kondisen får vi väl se hure blir med, med tanke på nästa vecka.. haha. Och röven.. it's killing me. Men jag antar att det kunde varit värre, MYCKET värre. Vill inte vara där. 
I morgon drar jag till Rälle en sväng och tittar på alla fina som ska på bal. Nu en bild som väcker många minnen, eller hur?
Eftersom den typ sög den där utmaningen som vi hade.. så skiter vi i den.. typ. Bara låttexter som rubrik nu, vi får se hure går.

rubrik: Dj Assault - Ass n Titties

Kommentarer
Postat av: frida

Hahaha asså sakna den där tiden ja! Och pnllll.



Utmaningen var </3, men ba för de kommer jag väl komma på asmånga bra markusrubriker nu.

2011-06-02 @ 23:19:18
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

Ska inte du på balen? ;O



SVAR: Hahaha, det förstår jag.. Albinogen - det ska väl inte ens finnas i den inbyggda ordlistan som finns i huvudet? ;)

2011-06-03 @ 12:25:49
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0