Don't stop the music, the world will keep turnin' if you use it, vol 2!

16. EN LÅT DU BRUKADE GILLA, MEN NU HATAR
Hips don't lie - Shakira. Hur fan kunde jag gilla låtjäveln? hahah

17. EN LÅT SOM DU HÖR OFTA PÅ RADIO
Eftersom P3 måste älska Timbuktu för att han jobbar där så spelade de Resten av ditt liv typ 5 gånger om dagen. Det gör inte så mycket än iofs den är ju bra!

18. EN LÅT SOM FÅR DIG ATT KÄNNA DIG SEXIG
I don't feel sexy.. men hur sexig är inte Caleb Followills, sångaren i Kings of Leon, röst i Sex on fire får mig typ att smälta. (IKVÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL) 

19. EN LÅT FRÅN DITT FAVORITALBUM
Just nu är mitt favoritalbum Satan i gatan med Veronica Maggio och favoritlåten är fortfarande Mitt hjärta blöder.

20. EN LÅT DU LYSSNAR PÅ NÄR DU ÄR ARG
Jag lyssnar inte på musik när jag är arg oftast.. för jag vill inte förknippa någon låt med den saken, personen, grejen jag är arg på. Men när jag är ute och springer och vill bli lite jävlar anamma då blire Alias med In flames

21. EN LÅT DU LYSSNAR PÅ NÄR DU ÄR GLAD
Idag dansade jag runt och var sjukt glad till Everything tonight - Pitbull och resten av grabbarna. 

22. EN LÅT DU LYSSNAR PÅ NÄR DU ÄR LEDSEN
Gabriellas sång eller Du måste finnas med Helene Sjöholm.

23. EN LÅT SOM DU SKULLE VILJA SPELADES PÅ DITT BRÖLLOP
Åh.. kan inte säga.. finns så många fina. Vi tar det då.. hahah 

24. EN LÅT SOM DU SKULLE VILJA SPELADES PÅ DIN BEGRAVNING
Silver och guld - Stiko Per Larsson

25. EN LÅT SOM FÅR DIG ATT SKRATTA
Måste ta samma låt som Frida, Hey där - Byz. hahhaha..

26. EN LÅT SOM DU KAN SPELA PÅ INSTRUMENT
Introt till Barnen i Bullerbyn på piano, wooooooooooooooooooooooooh! ahahahha :D

27. EN LÅT SOM DU ÖNSKADE ATT DU KUNDE SPELA PÅ INSTRUMENT
Varför inte ta en klassiker som Hallelujah på gitarr?

28. EN LÅT SOM DU ÖNSKAR ATT DU SKRIVIT
Ööööööööööööh.. har ärligt talat ingen aning. 

29. EN LÅT FRÅN DIN BARNDOM
Boom Boom Boom - Vengaboys! Bäst på dansgolvet på alla discon. 

30. DIN FAVORITLÅT VID DEN HÄR TIDEN FÖRRA ÅRET
Åh! kommer ihåg skivan som Frida hade i volvon med bla Från och med du - Oskar Linnros, Dead End - Johnossi och Always were i need to be - The kooks. Peace and love 2010!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer ikväll?



KRAM

2011-06-29 @ 18:47:41
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: LIENE

Hej! Nu har jag lottat ut vinnaren till gästinlägget. Tyvärr vann inte du men försök fler gånger, om du vill, när jag har en sådan nästa tävling.

Tack för att du var med!

2011-07-01 @ 16:17:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja, verkligen:)

Tack så jätte mycket, glad att höra!

2011-07-01 @ 17:06:06
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja, verkligen:)

Tack så jätte mycket, glad att höra!

2011-07-01 @ 17:06:06
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Boom Boom Boom - Vengaboys, jag kan bara hålla med alltså!!

Och ja.. hips don't lie... Vad ska man säga ;) haha



sv. Ja alltså om det vore liite billigare att åka till Australien hade jag verkligen velat, verkar så himla häftigt! Som du säger, naturen, djuren och allt :-))



Haha, måste komma ihåg att göra utmaningen nu som jag antagit! Har "mallen" i ett utkastinlägg och väntar bara på tiden ska falla in ;D



Jaha, så det är lite dina framtidsplaner/drömmar, att jobba med djur? alltså typ djurvårdare eller något sånt? =) Kul iaf att du har sökt i pite! Hehe



Haha ja, skitkul att döpa djur! Dock vet jag inte hur lite inspiration jag hade när vi döpte våran katt... Liksom, fantasin på 0. (Missan är namnet)



Jaha haha x) Vi har 4 st just nu, en fick ungar nyligt men vi tog bort några, började nästan vara för lite i yta för dom haha.

Åh, Inez var fint namn :D Men också Dunder, så himla sött ! Brukar själv vara uusel på att komma på namn, och får mest beslutsångest. Men kul när man väl bestämt sig ;) Iaf, om jag skaffar en till katt när jag flyttat hemifrån (vilket jag vill), och det är en hane, då blir det nog Tarzan. Hehee.

2011-07-01 @ 17:34:29
Postat av: matilda

Boom Boom Boom - Vengaboys, jag kan bara hålla med alltså!!

Och ja.. hips don't lie... Vad ska man säga ;) haha



sv. Ja alltså om det vore liite billigare att åka till Australien hade jag verkligen velat, verkar så himla häftigt! Som du säger, naturen, djuren och allt :-))



Haha, måste komma ihåg att göra utmaningen nu som jag antagit! Har "mallen" i ett utkastinlägg och väntar bara på tiden ska falla in ;D



Jaha, så det är lite dina framtidsplaner/drömmar, att jobba med djur? alltså typ djurvårdare eller något sånt? =) Kul iaf att du har sökt i pite! Hehe



Haha ja, skitkul att döpa djur! Dock vet jag inte hur lite inspiration jag hade när vi döpte våran katt... Liksom, fantasin på 0. (Missan är namnet)



Jaha haha x) Vi har 4 st just nu, en fick ungar nyligt men vi tog bort några, började nästan vara för lite i yta för dom haha.

Åh, Inez var fint namn :D Men också Dunder, så himla sött ! Brukar själv vara uusel på att komma på namn, och får mest beslutsångest. Men kul när man väl bestämt sig ;) Iaf, om jag skaffar en till katt när jag flyttat hemifrån (vilket jag vill), och det är en hane, då blir det nog Tarzan. Hehee.

2011-07-01 @ 17:35:47
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: matilda

Haha oj ja det blev en rätt lång kommentar tillbaka också ser jag nu ;) Vilka kärleksbrev!

2011-07-01 @ 17:37:08
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Gabriellas sång så himla fin!: D

2011-07-01 @ 22:22:42
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

Vissa av låtarna ovan är helt underbara medans andra är.. ;D

2011-07-02 @ 16:41:51
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0