Fett med ös, medvetslös!

Jag gick upp 6 i morse. Det är det tidigaste jag gått upp sedan studentveckan. Det är mer än en vecka sen jag tog studenten. Är inte det sjukt så vet jag då inget som är, förutom Fridas humor. Anyhow, gick upp 6, åkte till Rättvik, började jobba, drog ner på Fricks och fikade med två fördetta medlemmar i SP08. Eller fika å fika, en fet tacotallrik fick stå för middagen. Timmen på fiket gick alldeles för snabbt och sen var jag tvungen att blåsa hemåt i saaben. Kom hem halv 7, la mig i soffan och dog i en mikrosekund innan jag tog hojjen ner till roddarträningen. Starter och midsommarsträckan, hallå blåsor, vi ses igen. Pretty mör och svettig, skön t. Hemhemhem och dejta kudden. HEKTISK DAG. Eller bara en vanlig dag i mitt liv. I morgon kommer Ida och Acke the monstervalp! Godnatt! (kommer antagligen inte sova på en stund, helt omöjligt när pappa har införskaffat Canal+.)

Tacotallriiiik!

Oksana & Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0