Let's update lite igen dåråå.

I morse hetsade jag till bussen för att kunna åka till Borlänge och hämta ut mitt festivalarmband. Bytte telefon med mamma gjorde jag också, eftersom batteriet sinade i min Nokia. När jag väl kom till Borlänge och letade mig genom denna jävla industristad (nej, förlåt blge, i love u) och hittade där man skulle hämta ut banden, SÅ VAR DET INTE FÖRRÄN I MORGON. åh :( ingen idé att åka hem, slösar bara på dyrbar tid. Så nu sitter jag hos kusin och Björne i deras lägenhet och försöker uppdatera mitt liv och andras genom bloggar och facebookkonton. Midsommar var väl.. helt okej. Tvåa på rodden och herrarna vann, bra jobbat grabbar. Meningarna om midsommardagskvällen låter jag vara osagda, bäst så. Hemmatävling i morgon, kan inte bli annat än nervig ju. 

Skulle säga att mitt liv är lite rörigt just nu, har ingen kontroll.. 
hur äre med er, kära skellefteåbloggarvänner och alla andra fina vänner? 
/ ida

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Ida!! Jo, det är bara bra, allting flyter på här uppe i norr. Hur är det själv då? :D

2011-06-27 @ 18:04:48
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0