Studentvecka, torsdag!



















Torsdagmorgon spenderades uppe i Västberg med att pimpa traktorn och hövagnen(glömde såklart kameran). Vi drog sen ner och åt lunch, chillade för första gången typ och gjorde oss iordning för studentmiddagen! Just de! Jag fick stependium på studentmiddagen, hihih, jag och Maria grina i kapp då, jag är ju så känslosam. Dags för lite bus också. "Om jag får be SP och NV ställa sig upp. tack! Och det här är beviset på att vi som går de praktiska linjerna kan få de teoretiska att göra PRECIS vad som helst. " NPD, VI ÄGER! Sen var det dags att pimpa Rättvik med lakan, balar och sprayfärg. Skulle säga att vi var rätt bra på den saken. Vid halv 2 var det dags för sömn, 3 timmar innan den stora dagen, wooooooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0