Don't stop the music, the world will keep turnin' if you use it, vol 1!

Tänkte liksom göra som Frida och göra en sammanfattning av 30 låtar - 30 dagar. so, let's give it a try. 

1. DIN FAVORITLÅT
Åh, jag har ju så många.. haha. Näe men skulle säga I Want You - Kings of Leon är nog den som får mig att vilja DÖ för den är så bra. 

2. DEN LÅT DU GILLAR MINST
Hm.. skulle säga att jag är en periodare och hatar låtar ibland och ibland inte. En låt som jag aldrig gillat är I'm so lonesome i could cry - Volbeat. Eller Volbeat över huvudtaget, fyfan. Skärp er. 

3. EN LÅT SOM GÖR DIG GLAD
Munspelsdåren - Markus Krunegård. Påminner mig om hockeytok med störda vänner, lycka? JA. 

4. EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN
Koppången - Orsa Spelmän. Mest för att den är så rysligt fin och för att den påminner mig om moster. 

5. EN LÅT SOM PÅMINNER DIG OM NÅGON
Det finns hundratals låtar som påminner mig om någon, ta vilken låt som helst med Markus Krunegård eller Mando Diao så tänker jag på Frida. Men när jag hör Wish we were older - Metro Station så kan jag inget annat än tänka på Maria. Hur vi dunkade den hela sommaren mellan 1 och 2an, vilka minnen. 

6. EN LÅT SOM PÅMINNER DIG OM EN PLATS
Every little thing - Carlene Carter. SÅ. JÄVLA. RÄTTVIK. 

7. EN LÅT SOM PÅMINNER OM EN HÄNDELSE I DITT LIV
Dead End - Johnossi. KÖRKORT!

8. EN LÅT SOM DU KAN ALLA ORD TILL
So do you (smili jimmy bobby boy) - Hoffmaestro. They call me Smili Jimmy Bobby Boy and I mess with my friends lifes.. Standard vid bilkörning. 

9. EN LÅT SOM DU KAN DANSA TILL
Danza Kuduro - Don Omar ft Lucenzo Letra. OJOJOJ OJOJOJOJOOOJ! Röj, ös, hets, kalla det vad du vill, på bowlingen i Rälleeeee. 

10. EN LÅT SOM FÅR DIG ATT SOMNA
Kan inte sova till musik, det GÅR inte. 

11. EN LÅT FRÅN DITT FAVORITBAND
Sex on Fire - Kings of Leon. SERIÖST, hur sexigt kan en man sjunga? P&L 2011, see you there Caleb ;)

12. EN LÅT FRÅN ETT BAND DU HATAR.
Radio Girl - Volbeat. fyfan.. 

13. DIN GUILTY PLEASURE-LÅT
Typ alla låtar med Hjalle och Heavy? Jag kan inte låta bli, hahha :D Den elaka clownen och den söta lilla flickan - Hjalle och Heavy

14. EN LÅT SOM INGEN SKULLE FÖRVÄNTA SIG ATT DU GILLAR
Alias - In Flames. Hatar sån här musik egentligen.. men den här är sjukt bra. 

15. EN LÅT SOM BESKRIVER DIG
Harder Better Faster Stronger Hardstyle - Draft Punk. Jag skulle säga att jag är lite som den här låten.. typ dampig. hahha xD 

del 2 senare, pyss
rubrik: Don't stop the music - Robyn


Kommentarer
Postat av: frida

hahah, du och caleb BACKSTAGE på p&l då. okej sorry för min töntiga kommentar men tänk när han kommer med din väska dan efter och ba, "här, du glömde den här bääckstage"

2011-06-04 @ 22:52:19
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ååååhhhh Every Little Thing! Jag är så homesick att jag fan har laddat ner Gärdebylåten till mp3n. På rättviksmål... Det värsta är nog att jag brukar lyssna på den.

2011-06-06 @ 00:26:55
URL: http://skyttsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0