Bra Ida!

bild0059 (MMS)

Projektarbetesrapporten är härmed klar och inskickad, FYFAN VA SKÖNT ! sjuk lättnad i alla fall :) så idag ska jag ta det lugnt för en gång skull och inte ta tag i genetiken och zoobehörigheten förrän i morgon. Jag, Lillan och Idus tog oss en tur med saaben och köpte andra glassen för veckan och åkte sen upp igen. Underbart med vårsol, men inte lika okej med -10 i morse.. men jag antar att dom jobbar påre :) Sm-final i bandy på söndag, kom igen SAIK! pussdå emil, jag tänker på dig <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååh vad härligt med projektarbetet. Önskar det var likadant med vårat!



sv. Taack!

Och ja.. det där kanske faktiskt finns att köpa någonstans? Vi får hålla varan uppdaterade om vi hittar det på nån affär ;)



Nej jag fattar int studenten. GALET. Det var ju dom stora och vuxna som tog studenten när man var liten?

2011-03-17 @ 20:47:13
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Inte okej med sådär kallt på vårsidan alltså. Int så varmt här heller, -14 :/



Okej haha, låter inte ok med pluggande på helger alltså.. Men det är något man får försöka leva med ;)

Förstår att det känns som en lättnad! Ja vi försöker jobba på vi haha, men det är inte så långt kvar, två veckor borde vi hinna det på :D



Huh. Suck... Men annars kanske man är dom rätta för att uppfinna något sånt? Fatta vilken revolution!

2011-03-17 @ 21:49:42
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0