It's a sickness i have

I denna sickness sitter jag hemma i Linghed med en påse ostkrokar, nyser som fan och har snor i hela huvud. Så varför inte en fin, bra lista jag snott av Frida.

Vad heter du?
Ida Kristina Maria Andersson
Var bor du?
Rättvik och Linghed, Dalarna.
Var vill du bo?
I en lite större stad som typ.. Filipstad! eller någonting. Sen är jag grymt sugen på Canberra eller Sydney.
Har du några smeknamn?
Eftersom klassen har två Ida, så är jag numera Idus. Eller GUMMANÄÄÄÄEE av idioterna i Gustafs. 
Har du någon favoritartist?
Kings of Leon.. iofs är det en grupp.. Vi säger Markus Krunegård. Honom kan man alltid lita på.
Favoritband?
Johnossi, KINGS OF LEON! , Dropkick Murphys.
Någon speciell favoritlåt?
Just nu = Jag kommer - Veronica Maggio och 25 med Oskar Linnros. Annars Sex on Fire med KOL.
Vilken typ av musik föredrar du?
Indiepop och sånt.
Vem är din bästa vän?
Gustafsbonden å Rimforsakocken, sen såklart Bandymålisen. 
Civilstatus?
Singel och jag hatar det. 
Är du kär?
Skulle inte kalla det kärlek. 
I vem?
SIDNEY CROSBY MY BABE! okej jag skoja.
Hur är den perfekta pojk-/flickvännen?
Störd i huvudet ( som jag alltså), ha humor, vara snäll, ärlig och underbar. Insidan är viktigast. fast helst ska han spela hockey och vara född 94.. nej okej, nu skojade jag igen. 
Nämn en sak som betyder väldigt mycket för dig?
Vänner. 
Vilken låt lyssnar du på just nu?
Ingen, jag tittar på Landskampen
Vad får den dig att tänka på?
Marcus Hellner
Vad finns på ditt skrivbord?
Alldeles för mycket grejer. 
Är ditt rum stökigt?
Det är det väl jämt.
Vad har du uppe på din dator just nu?
Fridas blogg, facebook, det här och telia mobile broadbaaaand !
Har du tagit droger?
Aldrig.
Vad klarar du dig inte utan?
Vänner, sport och familj.
Vad är det roligaste som finns att shoppa?
Tröjor, eller jackor ! Fast nya skor är iofs oslagbart.
Nämn några personer du verkligen ser upp till?
Oj.. jag tycker sånt där är så svårt..
Vilka sporter gillar du?
Det mesta går bra, jag gillar sport fast Bandy och Hockey är favoriter. 
Nämn någon du hatar?
Jag är ju ganska lättirriterad så vissa dagar hatar jag alla.. men.
Står du alltid för dina åsikter?
Hos vissa är det inte ens värt att yttra sig om åsikter, för de fattar ju inget.
Vad gillar du att äta?
Är väl allätare.. men en riktigt god pasta eller grillat, MUMS !
Och att dricka?
Iskallt vatten, cider, P2!!! eller bubbelvatten :)
Nämn de tre snyggingar av motsatt kön?
Säg 3 stycken i Leksands J20 så har du full pott, hahah. Näe men ska vi säga Martin Karlsson, Sidney Crosby och Oliver Ekman Larsson då.
Det perfekta mellanmålet?
Frukt fo helvedeee!
Kollar du på melodifestivalen?
Men näe, sånt där skit !
Vad lyssnar du på när du är ledsen?
Markus Krunegård, Visa från Venjan, Koppången bla..
Hade du det kul i helgen?
Ja-arå!
Vad ser du fram emot?
STUDENT och Peace & Love.
Vad ska du göra senare?
Sova bort min jävla förkylning. och nysa några gånger till. 
Följer du några TV-program?
Solsidan, Glee och hahha halv åtta hos mig. 
Brukar du sminka dig?
Beror på hur jag känner. Men det här med å sminka sig i skolan gav jag upp med i ettan. Jag kör på au naturell!
Vad Köpte du senast?
Proviva, ostkrokar och nässpray
Pluggar eller jobbar du?
Pluggar och jobbar. 
Biter du på naglarna?
Näe, har aldrig funnit nöjet. 
Vem ringde du senast?
Pappa :)
Vem fick du senast sms av och vad stod det?
EA! :) det stod "okej, ahhah, jag ska ut med en bushund snart ;)"
Är du nöjd med dina tänder?
2,5 års tandställning.. så JA !
Vart skulle du inte vilja bo?
Typ.. Mora, fyfan. Eller grycksbo, jävla genomfart. 
Vem skulle du vilja vara som?
Ingen annan är så bra som jag är på att vara jag. 
Vad vill du ha just nu?
En plats i kvalserien.
Till sist... Vad skulle du göra om du ensam fick styra Sverige för en dag?
Få folk å hålla käften om Vargjakt om de verkligen inte kan någonting om det.. eller nej lära dom VARFÖR man skjuter vargar. Och sen sätta upp Leksandsgrejer över hela sverige :)
tack för mig
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0