Jobba påååååå!

Tre veckor i skolan, tre veckors praktik, två veckors ledighet och en veckas festande kvar av mitt gymnasieliv.
Eller ska vi säga sex prov och en redovisning kvar istället.. vet inte vilket av dom som gör mig mest stressad. Skitsamma, nu ska jag inte vara sån! 

I natt har jag drömt att jag jagat någon i bil, fast den styrdes av en joystick. Sen kom Johan Ulvesson och spelade bov, jag gömde mig bakom några träd mitt i snön och.. ja, en störd dröm. Det gjorde inte saken bättre att mina grannar hade fest långt in på natten och att jag vaknade 411 gånger av att de stod utanför min dörr och pratade, ASHÖGT. Det är okej, småpojkarna måste väl få ha roligt. Jag är ju ändå ledig idag. 

Nej, nu ska jag snart gå tillbaka till hypertrofisk kardiomyopati, endocardos och aortatrombos och ge järnet. Grattis till J18 elit som tog sig vidare i slutspelet och vann över SSK med 5-1 igår. Självklart var jag, Hanna och Katta på plats. Firar det med en liten bild. hejdå





Kommentarer
Postat av: Anonym

6 prov och en redovisning på tre veckor är ju inget! :D

du vet väl hur till exempel min, kajsas och maddes to-do-lists såg ut med typ en vecka kvar, och det gick ju bra för oss!

you can do it :D

2011-03-29 @ 17:44:53
Postat av: frida

jag antar att du fattade det men den där kommentaren va från mig alltsåe! :)

2011-03-29 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0