Asgarv, vurp och Rättvik by night

Igår var Frida här, äntligen en störd och rolig kväll med asgarv x 71000. Först en himla massa snack om tryffel och anjovis, förstår inte riktigt vad Frida fick det ifrån. Sen bestod kvällen mest utav ett besök i Limhagen, flanellskjorta, dansband och kortspelande. Trevligt att ha trevliga bönder till grannar :D


Idag blåser det som fan, gött! så kanske snön blåser bort.. och all is med för den delen. Jävla is ! Gjorde fetaste vurpan igår när vi skulle åka till Leksand. Trodde att jag hade ena foten i bilen.. men uppenbarligen inte och plötsligt låg jag där med fötterna UNDER bilen. Efter att ha legat där i ungefär 7 minuter och asgarvat både åt mig själv och att Frida knappt fick luft för hon skrattade på mycket. Jag säger så här : AJ MIN RYGG :(

Men roligt var det. 

Ilandsproblem : Min kompis har inte touch och det är fett irriterande när hon skriver sms när vi pratar i telefon.

Kommentarer
Postat av: frida

vad JAG fick det ifrån!?!?!?!

finally fick jag se en vurpa av dig :D



U-landsproblem: jag kan inte ha sex med min syster för hon har aids.

2011-03-25 @ 10:54:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0