Aldrig rätt tid, aldrig rätt plats.


Om ni undrar.. det är en kanin jag pussar på :D
Jobbet idag gick bra och snabbt. Härligt att tjäna lite pengar och skönt att vara tillbaka i djurhuset igen, där jag känner igen mig och trivs. Nu kokar mackaronerna över. hej!



Läget är lite ostabilt nu atm.. min dator har liksom lagt av, eller den blir överhettad och lägger av. Åh, jag som nyss fått tillbaka skrivarglöden!!! fan. Så att ni vet liksom. Ska försöka blogga, men det kanske inte är det viktigaste i mitt liv. Så istället för bloggen och dator så kanske jag kan ta tag i min kondition igen som jag gett upp en smula.
rubrik: det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp.


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Gud vilken söt kanin! & dessa datorer.. De är inget att ha! Min gick ju sönder för några månader sedan så det var bara att köpa en ny, suck.

2011-05-28 @ 18:59:01
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0