ibland gör man fel, ibland gör man rätt

Packa pappas kappsäck

Sex laxar i en laxask

Kvistfritt kvastskaft

Ställ stället i ställstället i stallet istället

Kan du fler?
      
      
Otrolig kväll/nattunderhållning. Slutade med att jag skrattade så jag fick groteskt ont i huvudet. Skönt med en stördkväll i Gustafs. Beger mig snart mot Rättvik, åh kära Rättvik! I morgon vankas lunch med åtminstone Emma Ollas, kära Emma Ollas.

TVÅ veckor kvar, jag dör.
rubrik: Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel.

Kommentarer
Postat av: matilda

Lät som skön kväll :D

Är tyvärr usel på sånadär ordgrejer, haha :S



sv. Okej, du hade ju typ bra koll på skarsgårds! Haha får typ kolla upp på wikipedia x)



Haha ja de blev faktiskt en skön liten road trip ;D

2011-05-22 @ 17:49:50
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: matilda

Hahah precis, ja dom ser ju int dåligt ut vissa av dom där skarsgårdarna ;D

Kollade nu på wiki, och stellan har tydligen 7 barn(!!!). 6 st med första frun, 1 med den andra :OO Haha gaalet! Kan då inte haft fobi för barn den mannen ;)



Tack, ja det var riktigt trevligt!

2011-05-23 @ 19:00:03
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0