På bussen in till stan.

Det har blivit rätt mycket bussåkande under de här tre(två och en halv) dagarna jag befunnit mig i Uppsala. Störda bussresor dessutom, mycket skratt och väsen. Men man måste ju visa att man ä från Daaaaaaaalarna. Okej, skoja. Direkt när jag klev av tåget i Borlänge kände jag lukten av koskit, härligt å vara hemma i Dalarna å känna lukten av slit och arbete vid vårbrukäää. OKEJOKEJ, ska ge mig. (Umgåtts för mycket med Frida nu xD) Erkänn att du läste den där  dalarnaochvårbruksmeningen med "åså vart de såhäärå"-rösten, Frida? 

Har endast en sak kvar att köpa till studentoutfiten, sen är den komplett. Måste dock jobba på samma ställe som Foppa, jobba på brännan, om jag inte vill efterlikna mina förfäder. JUSTE! köpte en söt kjol också! ska försöka få upp en bild på den snart..

Helgen blir fullspäckad, jobb i djurhuset med Maria. Funderar på att ta med kameran.. om jag minns. HÄEJDÅE. 

Måste bara säga, Emma, vi har SÅ samma humor. 

rubrik: jag är en vampyr

Kommentarer
Postat av: kingennn

Klart jag läste med den rösten! Overkill i mitt <3

Och du <3 mig för fula pics!

2011-05-26 @ 22:53:43
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

Hahah, jag instämmer, exakt samma humor! ;D

2011-05-28 @ 00:06:42
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0