SJÄTTE MAJ

Dagen började med en kalvning och fortsatte sedan med planerad roddarträning som slutade i en springtur runt byn. En snabbvisit av Frida och Mikkiz innan vi alla åkte till Rälle över skogen i volvon med Popular på högst volym. Väl framme vankades det sällskapsspel hos Kakel och Dennis. En allmäbildad omgång av TP (jag klarade två pluttar, tårtbitar, ostbitar, du vet, I RAD!!!!) och ett otroligt högljutt parti Med andra ord, TEAM MaddeIdaFrida, oslagbara. Efter dessa intensiva timmar, som även innehöll: "Åååååh, ålleee!" "Hihiih, tiiim." "Åh, Pi-Ed! I miss himmmm" (Sverige-Frankrike i bakgrunden såklart), så drog vi ut på byn vilket resulterade i: 


De två vännerna och Ica-Jerry i blommig tröja / Converseligan

En idiot who loves Rättvik \ En idiot med någon slags diagnos liksom. 
Jag gillare. 
Kvällen fortsatte utanför bowlingen, tills det blev kallt och vi irrade hemåt i dimman. Slocknade runt fyratiden och sov skönt som fan. Vaknade i morse av att mitt ben var helt domnat och hade sockerdricka, haha. Rättvik är Rättvik, and i'm gonna miss it, ALOT.

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Hahah, sådär lät det här också under hockeyn.. Tror jag har fått lite Oliver-syndrom! Satt och kollade igenom en massa bilder för några dagar sedan och varje gång det dök upp en bild på honom så utbrast jag högt "Oliiiiveeer" och log lite sådär fånigt, hahah! Vet inte vad som har tagit åt mig.. :$

2011-05-09 @ 21:33:57
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

SVAR: Känns bra att jag har fått en diagnos nu, Ålle! ♥ Men det som inte känns lika bra är att hans brud bor här i Skellefteå och hon verkar inte riktigt gilla mig, förstår inte riktigt varför, hahah.. Skojade ju och sa att jag skulle bräda Emelie men vet inte riktigt om jag skulle vara i skick att göra det om jag ser honom, tror med på svimningsattack då ;D



Är det säkert att du skojade på sista parentesen? ;)

2011-05-10 @ 21:48:59
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0