Den fullständiga liggalistan

Det finns rätt mycket låtar som handlar om sex, och ni vet, sex säljer ju! Så här kommer det fullständiga spellistan vid namn "LIGGALISTAN". Allt började med turn the lights off (MJ ♥) och sen dess har det bara fortsatt liksom. Enjoy

LIGGALISTAN by fridaarvidssson
1. Usher – More
2. Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen
3. Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit
4. Mando Diao – High Heels
5. Mohombi – Bumpy Ride
6. Per Gessle – Tycker Om När Du Tar På Mej
7. Britney Spears – Hold It Against Me
8. Young Money – BedRock
9. The Kooks – Do You Wanna
10. Oskar Linnros – Debut
11. Ne-Yo – Sexy Love
12. Mando Diao – Long Before Rock'n'Roll
13. Lady Gaga – Paparazzi
14. Gyllene Tider – När Vi Två Blir En
15. Sommarpojkarna – Lilla Hjärtat [jag vill så gärna ha 6 med dig]
16. Katy Perry – Teenage Dream
17. Enrique Iglesias – I Like It
18. Darius & Finlay feat. Nicco – Do It All Night - Radio Edit
19. Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)
20. Eric Amarillo – Om sanningen ska fram (Vill du ligga med mig?) (Clubedit Radio)
21. The Lonely Island – I Just Had Sex - Explicit Version
22. Veronica Maggio – Jag kommer
23. Snoop Dogg – Wet (Snoop Dogg vs. David Guetta) [Extended Remix]
24. Enrique Iglesias Cover Band – I Like How It Feels (feat. Pitbull & The WAV.s)
25. J Boog – Let's Do It Again
26. Jessie J – Domino
27. Norlie & KKV – När jag går ner

Låt mig avsluta med ett citat av the låtlistmaker herself!
"Så kan man ju lyssna på den här listan när man vill ha sex liksom! *ASNÖJD*"

Har du någon låt som passar här?


Kommentarer
Postat av: frida

Rihanna - S&M också ju. Om man känner för lite mer dirty sex rå! Hehehe. (Undrar va folk tror om mig..?)

2011-11-06 @ 21:53:33
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0