Soffhäng i L-hed

Tjennaaah! Ligger i soffan och bloggar från min mobil, för jag är så jävla hightech!(säger man ens så numera?)

Jag har blivit lite utav en Rättviksunge på senare dagar, spenderar mer tid på jobbet i Djurhuset än vad jag gör hemma i Linghed. Men de är väl rätt okej, eller? Fredagen bjöd på hockey och leksandsseger, skönt slut på en ledig dag. Emma, Frida och jag tog oss en middag på Amore innan match, de kändes som evigheter sen sist!

Gårdagen spenderades med käraste bästa ljusdalsmålvaktsvännen Gustav, välbehövligt! Idag gör jag ingenting, de är jävligt skönt det med. Imorgon är det dags för Rättvik och djurhusjobb igen, känns sjukt bra!

Avslutar med att gratulera Madde Carlsson till segern i gissa smeknamnet på Fridas blogg. Krääääääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0