En hetsig Måndagmorgon

Imorse blev jag hastigt väckt av ett samtal från ett nummer jag inte kände igen. Va äre för idiot som ringer halv två på natten? tänkte jag då. Trodde nämligen att sjuan var en etta på min klockradio. När jag ignorerat samtalet upptäckte jag att jag hade ett sms från Vikariepoolen. "Du har blivit bokad för arbete på Lyssfallet den 24 oktober, 7.30-13.00" PANIK! Klockan var ju såklart inte halv två på natten, utav halv åtta. Det var bara att rusa upp, slänga på sig kläder och gasa som fan mot Enviken det. Ett hastigt uppvaknande, men pigg blev jag då!

Nyss ringde dem från djurhuset i Rättvik också, så morgondagen lovar jobb där! Gud va skönt att få vara inom ett område där jag är hemma, saknar Rättvik så jag blir gaalen!

Onsdag är det dags för hockey igen och torsdag en tripp till Falun med mamma med planerna att köpa en ny vinterjacka. På internet verkar det rätt tunt.. hoppas det finns mer i butik! 

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0