Kreativitet


Idag har jag varit lite kreativ. Klippt, klistrar och lyssnat på underbar musik. Höll på tills de dubbelhäftande klisterlapparna tog slut. Annars då? Fortfarande lite huvudvärk och är lite bitter över att jag missade matchen igår. Men vad gör man?

Har fått en förkärlek för "young"
titta här bara
Laleh – Some Die Young
Fun. – We Are Young - feat. Janelle Monáe

Helgen består utav Rättviksjobb och Hannamys.
Jag peppar nu för Leksand-Malmö på måndag.
och till dig huvudvärken vill jag bara säga
PISS OFF



över å ut
/ you better hold on


Kommentarer
Postat av: frida

ser fram emot att glo igenom det där!

och lyssnar just nu på lalehs låt, den är rätt bra asså! good feeling lixx. känns dock lite mer som en vårlåt, tänk cykla på torr asfalt med den i öronen och vinden svalkar, solen värmer och du ser liksom något bakom molnen fast det knappt finns nåra och så känner man bara lyckan genom sorgen och att man är young och vill set the world on fire, för att man kan burn brighter och go higher och livet är bara sådär underbart!

2012-02-02 @ 19:06:18
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0